Corinthia Hotel Prague: Apollo Day Spa

„Wellness? Takže si natáčíš vlasy, lakuješ nehty a stříkáš si kůži do oranžova?“, zeptala jsem se sportgora Mirka, když mi vyprávěl o svém perfektním wellness večeru.

Nechodím na manikůru, pedikůru ani jinou úža kůru. Do solária bych nešla, protože se bojím, že se tam uškvařím. Ke kadeřnici zajdu, když mně začnou konečky laškovně lechtat po půlkách a když spláchnu, zároveň si umyji vlasy.
Má první zkušenost s masérem byla taková, že přišel jenom v trenkách a na můj vkus se těmi trenclemi až moc šmrdolil po mém nahém těle. Takže masáže jsou také tabu.
DSC_2690.JPGAno spletla jsem si bjůty den, tak jak ho vídám v dojárnách s prachobyčejnou vířivkou a saunou.

Protože píšu blog o testování partnerů našeho zbožňovaného stříbrňáka, zařekla jsem se, že se nezaleknu kvasinek a plísní a půjdu se po tom všem sportování zrelaxovat. A protože jsem chtěla (na rozdíl od své první zkušenosti s masérem) zážitek, na který budu ráda vzpomínat, zvolila jsem Apollo Day Spa.DSC_2685

Dvě věže, které se vypínají nad Nuselským mostem, skrývají ve svém posledním patře bazén s pohádkovým výhledem. Jestli se vám podaří ukořistit místo v lehátku hostům hotelu Corinthia, užijete si neskutečnou podívanou na Vyšehrad. Připravte se však na to, že boj o lehátka vysoko v hotelové věži si s ničím nezavdá s bojem se samotným Sarumanem.
Pokud ale pomineme hosty vyvalené na lehátkách s výhledem na nádhernou Prahu, čučící hodiny do iPhonů a iPadů, je Apollo Day Spa krásným místem k odpočinku.


Doušek luxusu
Že se jedná o jiný level služeb, poznáte hned na recepci, kde vás uvítá džbánek vychlazeného čaje a oříšky. Prostorné samostatné sprchy s šampónem a sprchovým gelem. Zrcadla tak velká, že by i Zlá královna, macecha Sněhurky, záviděla. Květinové dekorace. A oddělené sauny pro pány a dámy s prosluněnou odpočinkovou částí.
Kdyby mě nepopadl po pár hodinách hlad a nebyla bych zlákána protější restaurací Yam Yam na nudle udon se zeleným kari, asi se dívám celá rozmočená na Prahu doteď.
koláž.jpgNebezpečné kompenzace
Můj bój sem vzal hned další týden svou nejlepší kamarádku. Žije v Berlíně a měla narozeniny, jevilo se to jako perfektní dárek. Dokud si na klouzavé podlaze v sauně nerozlouskla hlavu o kamenný dekorativní stůl. Na tom stejném místě jsem sebou švihla při své první návštěvě, jen jsem měla to štěstí, že jsem se na poslední chvíli chytila sprchového závěsu.
DSC_2688.JPGNevím jestli to bylo tím, že měla Zhuoying narozky. Strachem z žaloby. Nebo tím, že se jako správná Číňanka umí postavit za svá práva. Každopádně jí zaměstnanci Apolla slíbili, že pro ni připraví úžasný narozeninový den.
Nakonec vše dobře dopadlo, ale jestli si nechcete v Motole celí rozlámaní pochutnávat na omluvném dárkovém koši, dávejte si pozor, ať v nějaké sauně také tak nešťastně neuklouznete.

 

Leave a comment